• Gra Pierwsza Gra Zwierzątka Egmont

Symbol: GXP-721663
Wiek Od 2 lat
50.33
Opinie
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 11.99
Paczkomaty Inpost 11.99
Kurier GLS 16.99
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
Zostaw telefon

Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.

Gra ma na celu:

  • Naukę nazw kolorów
  • Naukę nazw zwierzątek
  • Naukę kształtów poprzez mowę i dotyk
  • Ćwiczenie zmysłu dotyku
  • Ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie)
  • Rozwijanie interakcji społecznych 

Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.

Grę można wykorzystać na kila sposobów:

  • Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie)
  • Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)
  • Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)

Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju. 

Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Sklep zamknięty

Sklep w budowie - zapraszamy wkrótce!